Translate

Google+ Badge

viernes, 13 de junio de 2014

¿Cuál es la mejor forma de cambiar euros a pesos chilenos?

Uno de los problemas con los que me encontré fue cambiar euros a pesos. Existen varias formas para conseguirlo y comentaré cuál he elegido.

Uns dos problemas cos que me encontrei foi cambiar euros por pesos. Hai varias formas para conseguilo e comentarei cal é a que elexín.




En primer lugar pregunté en mi oficina bancaria, en concreto en el BBVA, para saber con qué opciones contaba. Me comentaron que no era común solicitar esta gestión y por lo tanto no me cambiarían los euros a pesos chilenos, aunque acudí a una sucursal de un pueblo por lo tanto desconozco si en Madrid sería posible hacerlo (Me imagino que sí).

En primeiro lugar preguntei na miña oficina bancaria, en concreto no BBVA, para saber con que opcións contaba. Comentoume que non era común solicitar esta xestión e polo tanto non me cambiarían os euros a pesos chilenos, aínda que tamén é certo que acudín a unha sucursal dun pobo polo tanto descoñezo se en Madrid sería posible facelo (Imaxínome que si).


Como es lógico sacar dinero con mi tarjeta de crédito cuando esté en Chile me valdrá un riñón, no recuerdo cuánto era el porcentaje que me cobrarían pero era mucho. Del mismo modo también descarté la posibilidad de cambiar dinero en el aeropuerto de Santiago de Chile, únicamente lo justo y necesario para pagar el autobús o comprar algo de comer.

Coma é lóxico sacar cartos coa miña tarxeta de crédito cando estea en Chile valeríame un ril, non recordo canto era a porcentaxe que me cobrarían pero era moito. Do mesmo modo tamén descartei a posibilidade de cambiar cartos no aeroporto de Santiago de Chile, únicamente o xusto e necesario para pagar o autobús ou comprar algo para comer.


Se me ocurrió la idea de meterme en un grupo de Facebook que se llama Españoles en Santiago de Chile y pregunté sobre el tema. Sus aportaciones me fueron de gran ayuda, como me imaginaba me dijeron que jamás recurriese a la opción de las oficinas de cambio del aeropuerto (Sólo en caso de necesidad). Me sorprendió que algunas personas del grupo cambiasen el dinero en locales de Santiago de Chile, según la zona y la cantidad cobran una determinada tasa, creía que de esa forma perderías demasiado dinero.

Ocurréuseme a idea de meterme nun grupo de Facebook que se chama Españoles en Santiago de Chile e preguntei sobre o tema. As súas aportacións foron de gran axuda, como me imaxinaba dixéronme que xamais recurrise á opción das oficinas de cambio do aeroporto (Só en caso de necesidade). Sorprendeume que algunhas persoas do grupo cambiasen os cartos en locais de Santiago de Chile, según a zona e a cantidade cobran unha determinada taxa, eu pensaba que perderías dese xeito demasiados cartos.



La verdad es que no me convencían ninguna de esas opciones, necesitaré cambiar dinero durante un año. En este momento 1 euros equivale a 750 pesos chilenos, en épocas pasadas la cantidad de pesos que equivalía a un euro era menor. Por lo tanto, ahora mismo para los europeos es positivo todo lo contrario que para una persona chilena.

A verdade é que non me convencía ningunha desas opcións, necesitarei cambiar cartos durante un ano. Neste momento 1 euro equivale a 750 pesos chilenos, en épocas pasadas a cantidade de pesos que equivalía a un euro era menor. Polo tanto, agora mesmo para os europeos é positivo e todo o contrario para unha persoa que sexa chilena.


Tenía que haber la manera de sacar dinero en el extranjero sin perder tanto por culpa de las tasas, así que pregunté en otras oficinas bancarias: Santander, Banco Pastor, Banco Popular... Hasta que encontré una solución, la cual fue proporcionada por Nova Caixa Galicia. No esperaba que una caja autonómica me ofreciese una alternativa tan buena y no tengo ni idea de cómo les sale rentable.

Tiña que haber a maneira de sacar cartos no estranxeiro sen perder tanto por mor das taxas, polo que preguntei noutras oficinas bancarias: Santander, Banco Pastor, Banco Popular... Ata que encontrei unha solución, a cal foi proporcionada por Nova Caixa Galicia. Non esperaba que unha caixa autonómica ofrecéseme unha alternativa tan boa e non teño nin idea de como lles pode saír rentable.


Al ser menor de 30 años tengo derecho a una tarjeta de joven, es decir una NX. Por lo de ahora no debo pagar por tener una cuenta en el banco y me permiten algunos privilegios. Esta tarjeta puedo usarla en cualquier cajero automático del extranjero sin pagar tasas, siempre que en un mes no lo haga más de cuatro veces. Si se supera ese número perderé un euro cada vez que saque dinero.

Ao ser menor de 30 anos teño dereito a unha tarxeta xove, é dicir unha NX. Polo que agora non debo pagar por ter unha conta no banco e permítenme algúns privilexios. Esta tarxeta podo usala en calquer caixeiro automático do estranxeiro sen pagar taxas, sempre que nun mes non o faga máis de catro veces. Se se supera ese número perderei un euro cada vez que saque cartos.



La verdad es que en la oficina bancaria me atendieron rápido y me dieron toda la información necesaria. Ya tenía una cuenta en este banco pero no sabía todo lo que podía hacer con ella, entonces hoy pregunté todos los detalles. Me recuperaron el PIN porque ni me acordaba de cuál había puesto y me pidieron otra tarjeta nueva alegando que la tenía en mal estado. En realidad se lo pedí yo porque me caducaría en marzo del 2015 y estaré en Chile, al principio me comentó que debía esperar y que fuese alguien en mi nombre pero al final lo conseguí convencer. En un par de días debo ir a la oficina para recogerla. 

A verdade é que na oficina bancaria atendéronme rápido e déronme toda a información necesaria. Xa tiña unha conta nese banco pero non sabía todo o que podía facer con ela, polo que hoxe preguntei todos os detalles. Recuperáronme o PIN porque nin me acordaba de cal puxera e pedíronme outra tarxeta nova alegando que a tiña en mal estado. En realidade pedinlle eu que fixera iso pois me caducaría en marzo do 2015 e estarei en Chile, ao principio comentoume que debía esperar e que fose alguén no meu nome pero ao final conseguín convencelo. Nun par de días debo ir á oficina para recollela.

Hay otra cosa que todavía no he dicho y que me comentaron en el grupo de Facebook que mencioné antes. Una persona me dijo que podía abrirme una cuenta EVO, no cobran tasas al sacar dinero en Chile. Como encontré una opción mejor y más sencilla, tenía todo hecho, no pregunté más sobre este tema. Tal vez a alguien le interesa, por eso lo menciono aunque no dé detalles.

Hai outra cousa que non dixen e que me comentaron no grupo de Facebook que mencionei antes. Unha persoa díxome que podía abrirme unha conta EVO, non cobran taxas ao sacar cartos en Chile. Como encontrei unha opción mellor e máis sencilla, tiña todo feito, non preguntei máis sobre este tema. Ao mellor a alguén lle interesa, por iso o menciono aínda que sexa sen detalles.


En conclusión, yo descartaría por completo recurrir a las casas de cambio del aeropuerto y tampoco me atrae la idea de usar las del centro (Las tasas son menores pero es que igualmente perdería dinero) . Entonces si se trata de una persona menor de 30 años abrirse una cuenta en Nova Caixa Galicia es perfecto, si alguien supera esa edad tal vez esté bien la opción de EVO. 

En conclusión, eu descartaría por completo recurrir ás casas de cambio do aeroporto e tampouco me atrae a idea de usar as do centro (As taxas son menores pero igualmente perdería cartos). Entón se se trata de unha persoa menor de 30 anos abrirse unha conta en Nova Caixa Galicia é perfecto, se alguén supera esa idade tal vez estea ben a opción de EVO.

2 comentarios:

  1. Parabéns polo teu artigo!
    Poder tamén ter amigos en: Gallegos en Chile, grupo FB
    Unha aperta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitas grazas polas felicitacións e buscarei o grupo do Facebook. Un saúdo.

      Eliminar